Malowanie po tkaninie // torba jeansowa w nowym wydaniu


Moje ostatnie arcydzieło - ręcznie malowana torba!!!

Malowanie po tkaninie jest dobrą alternatywą, by nadać drugie życie starym ubraniom. Dodatkowo pomagają zakryć plamy, których nie można się pozbyć, a także stworzyć unikatową rzecz, którą masz tylko ty. 
Postanowiłam, wykorzystać swoje zdolności artystyczne i odnowić torbę jeansową z Levisa, którą pobrudziłam gdy nosiłam w niej farby. Do tego potrzebowałam uniwersalne farby do tkanin FEVICRYL, którymi można malować też po drewnie i papierze. Zaopatrzyłam się w miarę podstawowe kolory : zielony, żółty, czerwony, pomarańczowy, różowy, biały, brązowy i czarny. Z tego powodu, że lubię jasne pastelowe kolory, a każdy ma mocny pigment, podczas pracy nad torbą zużyłam całą buteleczkę białej farby. Na końcu (po ok. 24h od malowania) odwróciłam materiał na lewą stronę i przeprasowałam, by w ten sposób utrwalić farbę na tkaninie. Malowane powierzchnie można prać nawet w 60 stopniach, lecz dla bezpieczeństwa ograniczyłabym się do 30 stopni.
Nagą kobietę, namalowałam jakiś czas temu na białej koszulce, ale nie miałam na nią pomysłu więc, ją wycięłam i przyszyłam na wierzch torby. 

PS. Cena farby 50ml to ok 6zł
Peace&love,
Wika



Moodboard, zbiór moich inspiracji 

2 komentarze:

  1. Czy jest możliwość kupna takiej torby? Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tą zrobiłam dla siebie, ale jeśli chciałabyś podobną daj znać na ig: wiwuart!
      PS dziękuję :)

      Usuń

Copyright © 2014 WIWUART , Blogger