Jak w pełni wykorzystuję każdą minutę w ciągu dnia

Audiobooki - moja codzienna playlista!!

Odkąd odkryłam podcasty na spotify, stały się one moimi playlistami podczas jazdy samochodem, malowania i robienia projektów graficznych na laptopie. Bardzo mi się to spodobało, ponieważ miałam poczucie, że pożytecznie wykorzystuję umykające mi minuty, a przy tym dowiaduję się nowych, ciekawych informacji, które często skłaniały mnie do różnych refleksji. Lubię dużo bodźców koło siebie. W kuchni podczas gotowania słucham radia, sprzątając w pokoju oglądam serial, a podczas jedzenia przeglądam youtube. Dlatego stwierdziłam, że audiobooki były by dla mnie znakomitym rozwiązaniem. Pobrałam aplikacje storytel, z którą pierwszy miesiąc kosztował mnie tylko 0,99zł a każdy następny 34,99zł. I w ten sposób odkryłam nową pasję! Najbardziej lubię słuchać biografie, literaturę faktu i reportaże. Storytel pomimo swojej szerokiej oferty audiobooków, nie posada najbardziej interesujących mnie tytułów w języku polskim jak np. książki Yuvala Noaha Harriego. tak czy inaczej zawsze uda mi się  coś wybrać. Uwielbiam słuchać ich podczas malowania. Powodują, że czas leci mi szybciej i jestem bardziej skupiona.


Audiboki są fajną alternatywą dla osób, które nie mają czasu w swoim napiętym grafiku czytać jedną książkę tygodniowo. Wydaje mi się, że warto chociaż przez pół godziny dziennie zamiast słuchania muzyki podczas jazdy do pracy, szkoły, miasta włączyć kojący głos lektora i zatopić się w fabule czytanej dla nas książki.
Wkrótce chciałabym jeszcze przetestować audible - platformę stworzoną przez amazon. Katalog oferowanych audiobooków, zawiera mi dech w piersiach - chciałabym przesłuchać niemal wszystko. Niestety są one czytane w języku angielskim. Może jest to znak by skoczyć lvl wyżej i stawić sobie nowe wyzwanie.  


Podcast VOGUE: tydzień w popkulturze - są to krótkie rozmowy Anny Konieczyńskiej z ciekawymi ludźmi o wpływie popkultury na życie społeczne.  

Amerykańska buntowniczka, burzliwe życie Jane Fondy, Przemysław Słowiński - jest to autobiografia autorki z rozwiniętym każdym niemal wątkiem, który przytrafił jej się w życiu. 

Potęga podświadomości Joseph Murphy - autor prezentuję w niej twórczą moc naszej podświadomości i popiera ją licznymi przykładami. Muszę przyznać, że rozbawiły mnie niektóre teorie, lecz ciekawe było się o nich dowiedzieć i pomyśleć ile w tym wszystkim jest prawdy.

Becoming moja historia,  Michelle Obama - to moja wisienka na torcie. W książce Michelle opisuje swoje dzieciństwo oraz krok po kroku co doprowadziło do sytuacji, w której się obecnie znajduje. Można znaleźć tu również, jej osobiste przemyślenia, postawy, zajrzeć do środka białego domu, a także poznać historię jej miłości.

Tatuażysta z Auschwitz, Heather Morris - oparta na faktach książka opowiada o życiu tatuażysty numerów więziennych, który ze wzajemnością zakochuje się w jednej z więźniarek. Piękna historia opowiadająca o sile miłości w mrocznych  czasach. 

1 komentarz:

Copyright © 2014 WIWUART , Blogger